4 συμβουλές για να μην παχύνεις στη νηστεία

Δείξε προτίμηση στους ποιοτικούς υδατάνθρακες

Αντιμετώπισε τη νηστεία σαν μια πολύ καλή ευκαιρία ώστε να εντάξεις στο διατροφολόγιό σου το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά, το ψωμί και τις φρυγανιές ολικής αλέσεως, τη βραστή πατάτα, κρατώντας σαφείς αποστάσεις από τις λευκές, πλήρεις τους εκδοχές και πάντα χωρίς να το παρακάνεις με τις μερίδες. Για παράδειγμα, όταν το γεύμα σου είναι μακαρόνια, η ποσότητα δεν πρέπει να υπερβαίνει το ενάμιση φλιτζάνι.

Περιόρισε το ελαιόλαδο

Στη Σαρακοστή το λαδερό δίνει και παίρνει στο τραπέζι. Και να τα φασολάκια και να τα γεμιστά και να το μπριάμ, η κατσαρόλα δεν λέει να ξεκολλήσει από το μάτι της κουζίνας. Ένας τρόπος ώστε να μειώσεις τις θερμίδες είναι να περιορίσεις το λάδι που ρίχνεις για να γίνει η σαλτσούλα. Γίνονται και με τη μισή ποσότητα ελαιόλαδου, δοκίμασέ το. Επίσης, μην το παρακάνεις με τις ελίτσες, πάνω από 5 την ημέρα είναι υπερβολή, ειδικά αν είναι αλατισμένες.

Γέμισε το μπολ με σαλάτα

Ιδανική συνθήκη για να το ρίξεις στο μαρούλι, το καρότο και το αγγούρι, όχι μόνο στη συνήθη μορφή τους, αλλά και σε τουρσί βερσιόν, το οποίο μπορείς να το απολαμβάνεις χωρίς τύψεις, αρκεί να το ξεπλένεις από το πολύ αλάτι πριν το ρίξεις στο μπολ.

Κάνε φίλη σου τη σόγια

Τα τρόφιμα σόγιας, όπως ο κιμάς, τα σπαγγέτι, το τυρί, αλλά και το ρόφημα, περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες, που είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο των ζωικών προϊόντων. Αποτελεί φυσική διατροφή αφού η σόγια είναι 100% φυτικό προϊόν, αποτελούν πηγή μαγνησίου, που βοηθά στη διατήρηση γερών οστών, είναι πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες, χωρίς χοληστερόλη εκ φύσεως, που προάγουν το αίσθημα του κορεσμού συμβάλλοντας στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Από το Usay.gr